Pagina's

Translate

donderdag 19 maart 2020

Troost voor de binnenzitters

Door de Troost TV van Mathijs en Dominee Grimdaad op 3, heb ik ook een troost gedoetje. 

Voor mijn buuf van 91 heb ik een Biedermeierkussentje gemaakt voor haar nieuwe appartementje in een zorgcomplex, jammer genoeg strooit het virus roet in de verhuizing. Tot nader order blijft ze nog naast ons wonen.


Tja en dan hebben wij quilters ons eigen troostgedoetje, zo heb ik ook maar weer de 100 Blokken van Tula Pink weer op tafel gelegd en ben de blokken aan het snijden. Netjes in een map en dan achter de machine. Ik ben nu bij blok 65/100 maar sommige vond ik heel leuk en heb ze 2 keer gemaakt maar dan van een andere kleur samenstelling.


Leuk muziekje op de radio en de laatste virus info


en zo gaan de genummerde blokken de map in.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Zeker een troostgedoetje, met muziek erbij! Leuk hoor.
Of voor mij een spannend luisterboek van storytel,

Bianca zei

Leuk Mia, het is fijn om jezelf te amuseren met de lapjes!