Pagina's

Translate

vrijdag 20 maart 2020

100 blokken en ik

Eerlijk gezegd hou ik niet van on affe dingen, en na het maken van de Biedermeier zag ik de map en de box met stofjes al staan roepen van vergeet je me niet? 

Tja en dan pak je het weer op. Want met al de virus beperkingen heb ik nu de tijd om die dingen af te gaan maken. In de map zaten al een aantal gemaakte blokken en dus het boek erbij gepakt en verder gegaan met het voorsnijden van de blokken




En die opvolgorde, sommige blokken vind ik leuk en heb er een tweede van gemaakt.


De map naast de naaimachine en naaien, wat relaxt op deze manier, eerder sneed ik een blok en dan gelijk achter de machine maar dit lopende map werk is eigenlijk veel leuker.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een leuk besluit om er meteen meer te maken.En zo is het niet moeilijk om thuis te blijven!

miekequilt zei

Ik heb ook een blokkenboek. Nog nooit iets mee gedaan, maar na het lezen van jouw bericht, ga ik er maar eens mee aan de slag. Bedankt voor de tip.