Pagina's

Translate

dinsdag 14 februari 2017

Tegendraads en een mooie kaart


 Vandaag was het weer de 2e dinsdag van de maand en een middagje Tegendraads I in Leiden, leuke groep vrouwen en met leuke ideeën. Vanmiddag gewerkt volgens de methode van Melody Johnson. Knippen strijken en dan maar wat leuks proberen te maken. Over een maand gaan we er een collage van maken.



Deze kaarten heb ik gekregen, beetje laat want ze waren een maand of twee geleden al klaar, maar ja die lappenmand van mij strooide roet in het eten.
Toch gekregen en ik vind ze geweldig helemaal in stijl van Utta Lenk en Heide Stoll-Weber. Smaakt naar meer!


Toen ik na Leiden de file had getrotseerd lag er een prachtige kaart op de tafel. Deze kreeg ik van Trees van de Fantastic Fabric groep. Het thema Tand des tijds is mooi uitgebeeld.



1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Erg leuk de tand des tijds! Ook de voorbereidingen voor de werkjes ala Melody Johnson zijn veelbelovend!
En ook prachtige kaarten !