Pagina's

Translate

dinsdag 14 oktober 2014

M-tas kon het niet laten

Dit is de M-Tas, er werd gevraagd wat doe jij nu met die lap van de workshop van Marijke van Welzen, ik wist het niet. Menno wel die wilde een kussen voor zijn moeder, maar ik? ik had geen idee. Dus de lap lag op mijn kast te wachten totdat ik wel een idee kreeg. Bij het opruimen van een kast kwam ik diverse tassen tegen die ik al gemaakt had. Ik had toen besloten dat ik ermee zou stoppen want waar moet ik ze allemaal laten in ons poppenhuis. Toch kriebelde het, en nu heb ik een echte M-Tas. Een kleine verwijzing naar de M van Marijke en de M van Mia.
 
 
De voorkant heb ik a-symmetrisch gehouden, een rits erin en klaar, tenminste dat dacht ik. Mijn portemonnee kan er dus niet goed in of uit. Dus zal ik daar iets op moeten bedenken.

 
De achterkant heb ik alleen in zwart/wit gehouden, het bloem motief gestikt met glansgaren van Madeira (alweer een M)

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Alweer een erg leuk model tas, een echte M tas dus!

miekequilt zei

Mooi, weer een M. Zegt Mieke. Wat een m's zeg.

Marina Brito de Campos zei

Misschien niet handig, wel mooi!

Janny de Roo zei

vraag je er nog patent op aan....?
Leuk idee !

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Misschien een 2e rits want hij ziet er wel leuk uit. Of voor een avondje uit waarbij je getrakteerd wordt.