Pagina's

Translate

woensdag 29 oktober 2014

Dubbele R.B.P. gekregen

Wat een leuke verrassing lag er op de mat na het feestje met onze jarige kleinzoon Jasper die tien jaar is geworden.
En het is een dubbele verrassing, van Tony kreeg ik een R.B.P. compleet met dunschiller en twee zeer vrolijke katten. Het recept is apart en daar ga ik een vrije zondag voor nemen, het lijkt ingewikkeld maar ook heerlijk. Dat wordt een zondag zonder quiltzaken.
 

 
Van Rieky kreeg ik de vrolijke pompoenen, leuk dat ze met de machine aan het schrijven is geweest, vind dat zelf nog wel eens een probleem. Het R.B.P. op de achterkant is een heerlijke pompoenensoep. Komt deze herfst zeker van pas.

Beide gaan in mijn R.B.P. map om later te genieten.
 

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat een leukerds! Wel een moeilijk recept, ik zou niet weten waar ik die kaas kan kopen?

10ekequilt zei

Heel veel succes met kokkerellen!
Leuk idee!
Groetjes 10eke