Pagina's

Translate

dinsdag 20 augustus 2013

Weer terug in het gewone leven.

Het is weer voorbij die mooie zomer, behalve in de weekenden ook de laatste 6 weken in ons buitenverblijf. Pretpark, doe bos De Zevensprong, eigen zwembad wat heel hard nodig was mijn lieverd Bella die behalve puberstreken toch een ideale camping hond is.
 
 

Maar nu weer thuis, scholen beginnen, quilt zaken beginnen, verfplannen. Maar dat alles moet even in de ijskast. Ben afgelopen zondag getroffen door lymfvaatonstekingen  in allebei mijn benen. Pijn niet kunnen staan en s 'nachts de koude koorts. en geen controle over je lichaam door het shaken. Jan belde de h.arts en we konden gelijk terecht. Heftige medicijnen, een uur na het innemen val ik in slaap en dat vier keer per dag.. Nou voor iemand die normaal slecht slaapt is dit toch wel heerlijk. Allen die pijn die is verschrikkelijk, kan niet op mijn linkerbeen staan. Volgens de H.arts zou ik met een dag of drie merken of die kuur aanslaat. en zo niet?????????ziekenhuiswerk.

5 opmerkingen:

Aart zei

O, Mia, heel veel sterkte met dit probleem. Beterschap!!
http://quiltaart.blogspot.nl

nadia zei

Dat is flink balen Mia, beterschap en ik hoop dat de medicijnen aan zullen slaan!Groetjes, Nadia

Hannie de Beer zei

Ooh wat vervelend Mia!
Ik hoop dat de medicijnen helpen,
Sterkte en beterschap.

Quilt Quebbel zei

Hallo Mia,
Wat doe je nu !!!.
In de Lappenmand ???
Ik wens je veel beterschap. En hoop dat de medicijnen hun juiste weg gaan vinden.
Lieve groet van Maria.

Ineke zei

O jee, heel veel beterschap en sterkte.