Pagina's

Translate

donderdag 23 februari 2012

Zomaar

Afgelopen dagen ben ik behoorlijk in de ban van het zeefdrukken, wat is dat toch leuk om te doen. Nee het zijn nog geen hoogstandjes maar wat niet is kan nog komen.

Nu ben ik geen mens voor koud weer, maar nu baal ik toch enorm dat er geen sneeuw meer ligt, ik had in zwolle zo'n schitterende lap linnen gekocht bij Stof tot Verven en die had me daar toch een prachtige lap gesneeuwverfd liggen, en natuurlijk ben ik dan stik jalours.

Jammer maar dan maar op de gewone manier gaan verven, komt deze week niks van want er staat nog het een en ander op mijn te doen lijst. Vanmorgen al vroeg bezig met het thema van De-Uitdaging, die komt te hangen op het Quiltfestival van Groningen straks in juni, vrijdag de bee van de Moviestars dan racen om de jongetjes uit school te halen eten en weer bij de juf dumpen en dan doorracen naar het ziekenhuis om dochterlief op te halen die dan net haar verstandskiezen kwijt is geraakt en dan .... effe niks, zaterdag naar Dieren om de quilts voor de miniatuurtentoonstelling wegbrengen. Het zijn er een beetje veel want behalve elf quiltjes van leden van De-Uitdaging zitten er ook nog een stuk of vier bij van de Movie Stars.

Ik wilde ze eerst via tante post sturen maar een dagje veluwe is natuurlijk ook niet verkeerd.

Dus zondag ga ik maar aan de slag met die prachtige lap en procion. Ooh wat een leuk vooruitzicht.

6 opmerkingen:

marjolijn zei

Kijk maar uit, dat printen is ook heel verslavend! Lekker over elkaar heen gaan printen. Wordt steeds leuker.
Succes met je nieuwe Uitdaging. Ik moet er nog aan beginnen.
gr. Marjolijn

Suus zei

Zeefdrukken is ook een erg leuke techniek. Veel plezier in Dieren.

Ineke zei

Lijkt me zeker erg leuk. Ik heb pas een "leeg" zeef besteld maar weet nog niet helemaal hoe het werkt.

Hannie de Beer zei

Mijn favoriete techniek! Er is heel veel mogelijk met de thermofaxscreens!

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Je heb je blog veranderd en die is nu wel heel erg mooi geworden.

miekequilt zei

Ja,wat vervelend dat de sneeuw weg is. Ik heb ook nog een mooie lap om te verven,maar wie weet komt er nog wat sneeuw voor ons. Fijn dat je onze quilts weg brengt.