Pagina's

Translate

zaterdag 19 juni 2010

The Wedding of 2010


Eindelijk was het zover, gisteren 2 juli 2010 zijn Janny en Tobias getrouwd.
Het was echt een tropische bruiloft, met heel veel drinkwater om niet om/flauw te vallen.


Tobias en Janny,
ze zagen er schitterend uit, hij in antraciet en zij in twee kleuren zijde. Ik mocht de jurk voor onze schoondochter maken en ben daar samen met haar druk mee bezig geweest. Haar smaak en hoe zij zich zelf het liefste wilde zien uitgewerkt en gemaakt. De boven jurk is van jasmijnkleurige zijde en de rok is van goudbruine zijde. De bolero heb ik gemaakt van kant wat zo'n kleine 35 jaar geleden haar hemeltje boven de wieg was.
Voor Tobias heb ik de stropdas en pochette van de goudbruine zijde gemaakt.
De trouwzaal in het gemeentehuis van Almere is nogal rood en erg kleurig aanwezig, hier ondertekenen ze de trouwakte op de voet gevolgd door vriend Mark die denk ik een kleine 400 foto's heeft gemaakt. Ik weet het, ze lijkt een engeltje maar dan wel een met pit.

Hoe doen we de trouwringen? gewoon in een doosje of op een kussentje? Geen idee hadden ze dus heb ik twee bloemen gemaakt van de stof van haar jurk en daarbovenop de ringen met een lintje vast gestrikt.

Onze kleinzoons-hun neefjes hebben ieder een bloem met ring voor hun rekening genomen en dat werkte veel vertedering op.


Mooie zoon en nu 2 mooie dochters,op de achtergrond een trotse Jan en Lobke die beide getuigen waren voor Tobias.

Na de huwelijksplechtigheid zijn we met zijn allen gaan eten bij het Steakhouse aan de havenkom van Almere-haven. Heerlijk buiten onder de luifel met op de achtergrond natuurlijk het gejuig van hollandse supporters die verderop bij de kroeg naar de wedstrijd keken.

Na het eten was er feest bij Di Lago, een leuke locatie ook in Almere-haven met een groot terras, heerlijk aan het water wat leuk was voor de kinderen want die zijn tot bijna elf uur 'savonds aan het zwemmen en spelen geweest op het strandje.

Het was een geweldige dag, zon - warmte en heel veel emoties. Alle familieleden waren bijelkaar en gelukkig ook mijn ouders, het was nl de oudste kleinzoon die ging trouwen. Toen het zo rond half twaalf was knapte ik af, ik was behalve de hele week al druk met allerlei dingen rond hun huwelijk ook nog eens geteisterd door slaapstoornissen (sal de senuwe sijn).
Vanmorgen eerst eens uitgeslapen en daarna alle foto's die ik zelf gemaakt had eens bekeken.
Mijn verjaardag morgen 4 juli zal heel wat rustiger verlopen.



















4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een prachtige bruiloft,en een werkelijk prachtig paar Mia! Je kunt met recht trots zijn op je werk! Een mooi ontwerp van de jurk. Leuk om de das en pochet van dezelfde zijde te maken. Alles werkte ook mee,zelfs het weer.

Voor morgen mijn felicitaties, en een fijne zonnige dag gewenst!

Corryna zei

Wat een mooie foto's. En wat fijn dat ze zulk mooi weer hadden. De jurk is prachtig. Het staat haar goed.

Wil zei

Mooi geworden Mia! En alvast gefeliciteerd voor morgen.

Liesbeth Wessels zei

Mooie jurk Mia, en zo leuk als je het zelf naait kun je een pochet van dezelfde stof maken. Heb je ook nog een foto van de ringenkussentjes ? En nog gefeliciteerd met je verjaardag. groet Liesbeth