Pagina's

Translate

zondag 20 juni 2010

trots

Sinds een paar maanden zitten Menno (l) en Jasper (r) op judo. Elke donderdag gaan ze met veel plezier naar de les van Dennis hun judo leraar. Vandaag was het zover ze hadden hun eerste examen voor de gele slip en die hebben ze allebei gehaald. De jongens trots maar ik ook,
en natuurlijk is er weer een klusje bij. De gele slips moeten op hun band genaaid worden. Ga er maar aan staan die band is zo dik daar komt de naaimachine nooit doorheen. Dat wordt dus een handwerkje.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuk Mia. Ik ken het hele rijtje kleurtjes nog van onze zoon. Het begin is gemaakt,en je kunt met recht trots zijn op je kleinzoons!

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Goed gedaan jongens, op naar de volgende band. Veel plezier op judo.

Tonny zei

Leuk Mia. Ik herken dit ook van mijn zoons. Wij hebben alle banden ( en slippen ) nog. Er is hard voor gewerkt en ook door mij maar ik deed het vol liefde, al moest het idd op de hand. Overigens heette hun judoleraar ook Dennis ( in een andere stad.)
Tonny