Pagina's

Translate

woensdag 12 mei 2010

fibermail en Atc

Deze kaart kreeg ik van Linda uit Australie, zij doet ook mee met de fibermailgroep en het thema was maskers.
Tja en dan heb je twee kleinzoons die "in" de ban zijn van Spiderman en andere filmfiguren, dus die wilden allebei de kaart wel hebben. Nee, zei Oma, die kaart is voor mij.
Je zag ze denken, maar deze kaarten gaan in mijn map voor de bewaar. Maar dat masker maken is erg leuk dus zodra ik iets meer tijd heb ga ik voor de beide heren aan de slag. Mogen ze zelf een figuur kiezen, zij tevreden en ik ook.
Bij dezelfde post zat ook een ATC van Linda, vanuit Autralie, amsterdamse grachtenpandjes. Geweldig leuk. Deze zijn gemaakt dmv een zeefdruk.

2 opmerkingen:

MaksiTaksi zei

Die grachtenpanden zijn super zeg! Ik ben helemaal into de huizen de laatste tijd maar mijn eerste poging om dat in een dagboekquiltje te verwerken is wel een beetje mislukt. Ik wilde een straat uit Spanje namaken maar dat was toch een stap te ver.

Je werken zijn prachtig! En ik geniet van je blog, dus ben ik je volger geworden.

Lieve groetjes.

DEKAKADO zei

Ze zijn beide mooi, maar de onderste vind ik persoonlijk super. Leuk om te maken, te geven en te ontvangen lijkt me. Heb hier (nog ) geen ervaring mee hoor.Groetjes, Marleen.