Pagina's

Translate

woensdag 13 mei 2009

wit dagboekquiltje

Expositie van mijn Quilts in G.Z.centrum in Almere-haven van 12 mei tot en met 25 juni

Wit en een beetje crazy.


Afgelopen weken waren een beetje erg druk in mijn poppenhuisje, voorbereiden van mijn eerste expositie, vakantie die veel te kort duurde, familie drukte, tentoonstelling in Veldhoven waar ik tot volle tevredenheid hebt gehangen en dat kwam a door het jury rapport en b door de reactie's die mijn man hoorde over mijn quilt Magie van materialen.
Voor dit dagboekquiltje had ik nog restjes van Hannie liggen, waar ik al eerder 2Little Quilts voor hebt gemaakt, ik was in mijn hoofd een beetje leeg of misschien wel dubbelsuf van alles en heb met een bepaalde mal alles restjes met tweekleurig zilvergaren gefikst.
En nu ga ik langs mijn expo om te kijken of alles goed goed hangt, ik geef geen demonstraties daar leent het gebouw zich niet voor.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Heel leuk geworden.Niet gemakkelijk denk ik om alleen met witte stof te werken? Heel goed gedaan!

Mary zei

leuk hoor, je eigen tt !! en je crazy is ook heel leuk, apart zo in 1 "kleur"!!