Pagina's

Translate

vrijdag 22 mei 2009

Mislukt?

In gezondheidscentrum Oost in Almere, zijn mijn quilts te zien.


Mislukt?


Geen idee, maar het maken van papier met mijn staafmixer was wel even een grappig karweitje, er stond een leuk artikel in Patchwork fur profi en ik dacht ach laten we dat ook eens proberen. Nee mijn strijkijzertje (hartstikke verroest) heeft niet afgegeven, dus geen bruine vlekken.







Bloemetjes


En dan dit, krijg ik toch een leuke tulp van Mieke via de mail gestuurd, hangt in de quiltwinkel in Den Burg op Texel. Ach en daar hou ik van, net als van de enorme bossen gele tulpen van Dees. En de mooie rozen van Jan, nou ja die zijn niet echt voor mij maar voor hem van een lieve klant of zoals hij zelf zegt mijn bloemenvriendin.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Ik heb het ook gezien in het tijdschrift, en wil het nog eens proberen.Leek me best leuk! Sinds deze maand heb ik een abonnement. Voor mij gemakkelijker dan Engels.

Dees zei

Wat een prachtige tentoonstelling heb je Mia! Bedankt voor de rondleiding! Mark heeft het nog steeds over je inzending naar Australië en Annemarijn vindt nog steeds de explosie het allermooist. Ikzelf?? Ben blij met jou en kan niet kiezen... x

Wil zei

Een strijkijzer bij papier maken? Ik doe het zonder :-)