Pagina's

Translate

zaterdag 28 maart 2009

zaterdagbluess

Dit is weer zo'n dag, ik was al vroeg op pad om boodschappen te doen en daarna via via little quilts of love op te halen.
Ik kreeg een mailtje uit de achterhoek die vertelde dat zij er een paar gemaakt had en vroeg of ik die wilde hebben. Ja natuurlijk wil ik die.
Nou vertelt ze mijn man is zaterdag in Almere en die wil ze wel voor je meenemen. Graag dan haal ik ze wel op, nou dan moet je naar Air brush studio want daar is hij. Okido, dus vanmorgen in dat druilweer naar die studio en riep daar tegen een grote groep mannen die zich op zaten te laden met koffie, is hier ook G? uit de achterhoek? Een aardige meneer stond op en zei ik zat eigenlijk al te wachten. Onderweg naar zijn auto heb ik een beetje info los gepeuterd over wat hij maakte en hij vertelde ach ik doe wat op karton en canvas. Goh leuk. Onderweg naar huis bedacht ik me dat het misschien ook mogelijk is om paint brush op katoen te doen. Kan je toch weer leuke dingen mee bedenken. Ik weet natuurlijk niet wat voor verf daarvoor gebruikt wordt, maar toch weer iets over te mijmeren.
Thuis gekomen het pakje opengemaakt en daar zaten weer juweeltjes in. Wat kan mij dat vieze weer toch schelen als je zoiets leuks krijgt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Mia,

Wat een geluk voor jou, op deze druilerige dag.
Zomaar weer wat LQOL te krijgen, en dan vanuit de Achterhoek. Hebben ze daar geen ziekenhuis?
Mijn bloemenquiltje is af, nu nog een passe-partout eromheen en dan kan ik weer met iets nieuws beginnen.

hannie zei

Was toch geen druildag voor jou, door de LQOL! Leuk, om daar dan ook weer ideen op te doen. Ik zie je airbrusch proefjes met belangstelling tegemoet?