Pagina's

Translate

vrijdag 27 maart 2009

vrijdag movie star bee

Vrijdagmorgen en dan ga ik als een speer naar de Filmwijk waar onze bee om de 14 dagen zit. Nou ja zit, vandaag dus effe niet. Kom ik bij het buurthuis staat er een groep mensen voor de deur te kou kleumen.
Jeetje, de beheerster heeft zich verslapen dacht ik. Nou ja kan de beste gebeuren, maar terwijl ik oversteek hoor ik een sirene gillen. Oh wat gebeurt daar nou? Inbrekers! of overstroming of storing in het elec systeem? Maar in geen velden of wegen sirenes van politie of brandweer ook geen ambulance met grote snelheid. Dus geen menselijk drama denk ik nog.
Nou nee, de beheerster heeft een vrije dag en haar vervangster kende de toegangskode niet van het alarmsysteem. Arme vervangster doe je een keertje je best dan gaat dat met toeters en bellen. Na ruim een half uur te hebben gekoukleumd met Annie mee naar huis en daar dan beëen net zo gezellig.


Dus tafel leeg en kletsen maar.

Moet het toch even laten zien, een alfabeth kleed voor de kleinkinders van Annie, leuke kleuren en in applicatietechniek. Ach zegt ze deze ligt al jaren moet toch maar eens af.
Onze quilt bee dreigde even een breibee te worden, de sokken die op de pennen staan krijgen af en toe spontane gaatjes of er wordt ineens rechtsom gebreid inplaats van linksom. Tja sommige mensen hebben toch meer verstand van quilten als ik het zo bekijk.
Volgende week weer bij Annie een bee-tje tussendoor, krijgen we het ook niet zo koud.

Geen opmerkingen: