Pagina's

Translate

maandag 12 januari 2009

DM II


Vanmorgen dus naar Bas mijn diabetes verpleegkundige, toen ik het dagboekquiltje aan hem gaf was hij blij verrast, Oh wat leuk, Stijn zegt hij. Euh nou ik bedoelde eigenlijk het logo voor DM. Nee joh zegt hij dit is Stijn, want de twee puntjes zijn de tweeling die we over een paar weken krijgen. Ik vond het zo'n leuke reactie, je maakt iets met een bedoeling en dan blijkt het heel anders over te komen. Nou Stijn en zijn twee ?? hangen nu in zijn kantoor aan de muur.

This morning I give the journal of Diabetec Mellitus too Bas, the nurse that control´s and advice me. Cool Nice fantastic, he said. This is Stijn my son with his little not born yet twin. Funny feeling I made this with a purpus and he saw something different in it.

Geen opmerkingen: