Pagina's

Translate

zaterdag 1 maart 2008

stof verven fabric dying


Afgelopen maandag een lekker middagje aan het verven geweest met Wil. Ik heb daar al een beetje mee aan het prutsen maar dacht telkens dat ik het niet goed deed. Zoveel verschillende methodes bij zoveel verschillende merken verf. Maar onder de bezielende leiding van juf Wil bleek dat ik het helemaal niet verkeerd deed. Dus lappen in een pot en de verf erbij. Door de verschillende vouwwijze's ontstonden leuke stoffen.
Monoprint.
Jaren geleden deed ik dat nog wel eens met papier. Maar met stof en de techniek van Wil was het leuk om uit te proberen. Zit veel mogelijk heden in.
.
This fabric I have make with proxion. Also the Monoprint.

2 opmerkingen:

Wil zei

Mia, de lapjes heb je geverfd met procion, maar de monoprint was andere verf.

Anoniem zei

Hoi, Mia.
leuk, om telkens even op je blog te kijken! het werkt heel aanstekelijk.Het verven in 'n pot ga ik ook eens proberen. sucses verder!
groet Hannie