Pagina's

Translate

dinsdag 12 februari 2019

A.T.C. project

Och dacht Mieke, waarom niet een oproep voor het maken van ATC cards. Leuk om te doen dacht ik dus op verzoek er drie gemaakt en naar haar toegestuurd. Vanmiddag kreeg ik een envelop met vier cards voor in mijn ATC map.



mijn ATC map gemaakt van een album voor pokemon kaarten


van links naar rechts Toos - Ferrara - Bianca en Mieke


Het wordt een beetje druk heb nog ergens zo'n mapje liggen dus als deze vol is?


En de lijntjes kaart van Mieke, dank je wel voor de organisatie

4 opmerkingen:

miekequilt zei

Graag gedaan, Mia. Ik organiseer het vast nog een keer.

Hannie de Beer zei

Leuke ruil hé! Ook ik heb ondertussen al enkele mappen vol met ATC's

Bianca zei

Heel leuk Mia om zo’n mooie map te hebben.

In de weer zei

Leuk creatief blog heb je en wat een mooie ruil. Ben nu ook aan het verzamelen geslagen dankzij Mieke. Dank voor je reaktie.