Pagina's

Translate

vrijdag 2 maart 2018

Pastel

Bij Tegendraads 1 hebben wij binnenkort een challenge en daarvoor zijn wij allemaal heel druk, mijn kleur werd zwart en dat is best moeilijk om daar een ontwerp voor te maken. Eerst wilde ik de restanten gebruiken voor De-Stoffige-Dagboeken maar ik had wat anders nodig.



En dat anders werd een pastelletje, ik heb zoals gebruikelijk de laatste tijd eerst van restanten lichtblauw alle stroken van 2 cm over elkaar heen gelegd met lichtblauwe organza ruitjes gestikt en daar op de tulpen uiteraard alles uit mijn zelfverfbak.
Deze tulpen zijn geïnspireerd door de schilderijen van Kees v.d. Wetering. De wijze waarop hij zijn Tulipa laat zien maakt mij vrolijk.


2 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een leuk quiltje. Je techniek is ook enig.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Al weer mooie tulpen.