Pagina's

Translate

vrijdag 23 maart 2018

Bubbels in Apeldoorn

Gisteren bij de eerste dag van de Mini van het Quiltersgilde in Apeldoorn was het voor mij en veel anderen een leuke tentoonstelling. Heel veel Bubbels en wat ook heel leuk was diverse kleinere quilts. En ook de ontmoetingen met bekende en onbekende quilters. 


Ik dacht onthoud nu eens met wie je klets, ik denk altijd dat het er maar een of twee zijn  maar mijn lijstje werd steeds langer, Bea-Ineke-Marjon-Bianca-Marina-Lies-Wilma-Janny-leuke quilter waar ik de naam niet van weet en ga zo maar door want ook de praatjes met de anderen zijn altijd leuk, en op afstand Lies en Jane

Zomaar een paar van de bubbeltjes en mijn Lignes de Provence waar geen bubbeltje in de vinden is.

3 opmerkingen:

Bianca zei

Leuk Mia, dat we elkaar ook gezien hebben.

Hannie de Beer zei

Ik was er vrijdag , en heb natuurlijk al jou werkjes en de andere goed bekeken. Het was een leuke tt in een mooie locatie!

Anoniem zei

Hoi,

Kan er iemand mij in contact brengen met Mia de Vos?