Pagina's

Translate

dinsdag 19 september 2017

Fantastic Fabric Dag

Trees Wolffers van de Fantastic Fabric groep had een dag georganiseerd voor de leden. Hannie gaf een workshop papier/katoen verven en plakken.





Hannie had aquarelverf meegenomen en zijdepapier maar ook decoupage bladen.


Als alles gecombineerd is kan je deze omslag voor een boekje of map maken. En omdat het papier is en kan scheuren bij het bekleden van het boekje is er een andere manier van in elkaar maken bedacht en dat werkt uitstekend


En als je de zijdepapieren goed stempelt of sprayt met sjablonen krijg je dit je gaat een beetje scheuren en met gesso plakje alle stukjes op katoen. Even laten drogen en dan verwerken in het een of ander.


Een van de gebruiken bij deze dagen is dat je een pakketje maakt voor een ander.


Ik kreeg dit pakketje met een hele leuke inhoud, het was niet moeilijk om te bedenken dat de gever heel creatief is.

4 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Jullie hebben weer heel wat geleerd zo te zien. Jammer dat er inderdaad zo weinig mensen konden komen. Voor mij is het zo wie zo geen optie per trein. Ben langer onderweg, dan dat ik aanwezig kan zijn.

miekequilt zei

Wat een leuke dag!! Lekker creatief bezig zijn samen, heerlijk.

Suus zei

Dat was vast weer een heerlijk dagje Mia, en ik zie je nieuwe layout van je blog leuk gedaan hoor en mooie resultaten.

Hannie de Beer zei

Ja het was zeker een leuke dag. Met plezier heb ik de lange treinreis gemaakt! En fijn dat jullie zo enthousiast waren!