Pagina's

Translate

vrijdag 21 april 2017

toch een leuk weekje

Tja heel jammer maar de Quiltbee is voor een paar weekjes op reces, maar gelukkig zijn er nog andere leuke dingen die op mijn pad kwamen.
Zoals het laatste bezoek aan de LUMC waar ik drie maanden lang proefkonijn was in een onderzoek naar medicatie voor ontstekingen bij Artrose.
En een hele leuke ledenvergadering van het Quiltersgilde waar ik als lid van de kascommissie samen met Jane onze goedkeuring aan de boeken mocht geven. Wat een genot was ook de lezing die Mien Boerenkamp heeft gegeven over de Vlisco stoffen, prachtige verhalen die met veel enthousiasme werden gebracht samen met vier Leontientjes(?) en een behoorlijke stapel ik dacht een stuk of 20 quilts met de Vlisco stoffen, ze heeft heel wat leden van het Gilde die aanwezig waren geïnspireerd en ik denk (hoop) dat wij van de bee daar eens een dagje naar toe moeten gaan om wat in te slaan.


Wat te denken van mijn bloemenpracht, de rozen van mijn lief, de gele pioentulpen van dochterlief en een prachtig boeket van het Gilde. Heerlijke bende op mijn tafel waar ik van geniet.


En dan deze kaart die ik van Mieke kreeg hartstikke leuk en gaat in mijn speciale kaartendoos ook de envelop is leuk w.s. zelfgemaakt.

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Ik was helaas verhinderd voor de ledenvergadering. Fijn dat het weer een leuke dag was. De stof van de kaart is ooit gemaakt bij Ans Kastein. Envelop zelfgemaakt.

Hannie de Beer zei

Ik kon helaas niet naar de ledenvergadering, en miste dus de lezing van Mien Ik ken haar al heel veel jaren ze is geweldig met de vlisco stoffen!
Prachtig bloemen kreeg je! Was je jarig? Dan heb die gemist....