Pagina's

Translate

woensdag 25 januari 2017

Break down

Het is al weer even geleden dat ik bij Hannie was om te break down printen. Ik had het ooit eens geprobeerd en vond het helemaal niks, geklieder en het resultaat was niks niks en nog eens nix.

Hannie heeft al een aantal jaren op haar blog de resultaten van het Break down printen laten zien en dat maakte me toch nieuwsgierig, dus afgelopen najaar een workshop bij haar gedaan met mooi resultaat.
Nu had ik nog bakjes verf over en verdikkingsmiddel en die konden wel een eeuwigheid in de koelkast bewaard blijven, vertelde Hannie. Dus tussen de worst en kaas en melk stonden de bakjes te staan. Afgelopen weekend maar eens twee ramen gemaakt, want ik had ook de ruimte in de koelkast nodig en weggooien is zonde. Gisteren heb ik ze afgedrukt op een oud laken en ik moet zeggen; Het ziet er pico bello uit.


3 opmerkingen:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Spannende lappen zijn het geworden.

Hannie de Beer zei

Heel verrassend wat er telkens uitkomt ? Prima resultaat, en heel bruikbaar!

Eke zei

Prachtig resultaat Mia en leuk om te horen dat je na je bezoek aan Hannie wel goede resultaten hebt.