Pagina's

Translate

vrijdag 12 augustus 2016

Break resultaat

En natuurlijk was ik weer ongeduldig, Hannie mailde al dat ze een paar dagen in het plastic moesten blijven. tja daar waar ze hadden moeten broeien heb ik ze gewoon in de wasmachine gestopt. Even lekker wassen en daarna strijken. Oh wat is dat toch leuk.


De lappen zien er prachtig uit, het zijn net aquarel schilderijen. Of ik hier even een mes inzet weet ik nog niet, ze liggen nog even lekker op de plank zodat ik af en toe er een blik op kan werpen.


3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Nou Mia, al was je ongeduldig, ze zijn prachtig geworden! Mooie kleuren ook.

Hannie de Beer zei

De kwaliteit van de stof geeft ook verschillende resultaten. Met gladde poplin bv. zijn de patronen duidelijker. Met gewassen lakenkatoen krijg je meer het aquareleffect. allebei heel goed bruikbaar!

Suus zei

Mooi Mia en heel goed bruikbaar. Nu nog maar even van genieten :)