Pagina's

Translate

woensdag 10 augustus 2016

Break Down printen in Eindhoven

Vandaag was ik samen met Hilly bij Hannie in Eindhoven om een lesje in Break Down printen te krijgen. Jaren geleden wel eens geprobeerd maar dat was geen succes, eigenlijk was dat meer een soepzooitje en niet te gebruiken, ja als afveeglappen bij het verven.
Och zei Hannie toen ik het daar weer eens over had, het is zo leuk en de resultaten zijn uitstekende lappen om wat mee te doen.

Omdat ik zulke leuke dingen niet in mijn eentje wil doen heb ik Hilly gevraagd of ze zin had om een nieuw ding te leren met verf en stof. Natuurlijk wilde ze dat wel. Dus gingen wij naar Eindhoven en na een lekker bakkie koffie met verrukkelijke cake zijn we aan de slag gegaan, Hannie had al een aantal schermen voorbereid om later af te drukken. Maar eerst moesten wij zelf maar eens gaan kliederen en wat is dat toch leuk. De schermen die wij maakten waren nog nat toen wij naar huis gingen dus voorzichtig in plastic verpakt op de achterbank gelegd.

In Almere scheen de zon dus als de wiedeweerga de lappen aan de molen en de nog natte schermen op tafel in de zon om te drogen.


Spannend?


6 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuk artikel Mia .Ik vond het ook een geslaagd dagje! Maar de lappen hadden nog een paar dagen moeten broeien in het plastic.
Hopelijk lukt het zo ook en kun je ze vandaag in de wasmachine spoelen.
Succes met de andere ramen..

Suus zei

Altijd gezellig bij Hannie en de lappen zijn prachtig.

miekequilt zei

wat een leuke dag was dat. Ik ben benieuwd hoe het met de andere lappen is gegaan.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Leuk dat Hilly met je mee kon nadat ik niet kon. Binnenkort mag je het mij weer leren. Lappen zien er spannend uit.

Ellen zei

Altijd gezellig in Eindhoven!mooie resultaten.

Ellen zei

Altijd gezellig in Eindhoven!mooie resultaten.