Pagina's

Translate

dinsdag 3 april 2012

recycling deel 2

Het is toch verschrikkelijk, niet alleen mijn husband doet aan hergebruik. Maar ook Menno onze kleinzoon.
Gingen we vanmiddag afval weggooien (soms doen wij dat toch ook) was daar een meneer die ordners ging opruimen.
Wel 5 enorme dozen vol met ordners. Ik denk dat er wel een stuk of honderd werden weggegooid. Onze Menno (9) zag het helemaal zitten 1 voor tekeningen, 1 voor de schoolopdrachten 1 voor foto's enz enz.
Ik moest hem tegenhouden want 9 ordners vond ik toch wel genoeg. Overigens heb ik er toch maar twee van hem ingepikt, mocht wel van hem voor de patroontjes, kon ik ze goed bewaren.

5 opmerkingen:

Ineke zei

O wat herkenbaar. Mijn kleindochter bewaart ook van alles en komt dan aan met: Oma dat kun jij zeker wel gebruiken?

Nienke zei

Geweldig hoe het in de familie zit, een prettige eigenschap trouwens!

marjolijn zei

Ja, erfelijk belast, daar doe je niks aan (oftewel gewoon van meegenieten!).
gr. Marjolijn

Hannie de Beer zei

De appel valt niet ver van de boom! Hij heeft een goed voorbeeld gehad .Net wat Marjolijn zegt: Erfelijk belast! Maar geweldig leuk toch?

Margeeth zei

Goed zo kleinzoon!

Wij hebben onze hele tuinset op straat gevonden, stond klaar voor het grofvuil. Hardhout nog wel, en hij zit prima.