Pagina's

Translate

dinsdag 20 april 2010

kaarten

Is mijn kaart al aangekomen? vroeg Els. Nee dacht ik. Dus aan tafel met mijn lief zei ik dat ik het heel jammer vond dat er een kaart "ergens" was. Wat voor kaart vroeg hij. Nou een met een paasthema. Oh, maar die staat op je randje denk ik was zijn antwoord. De kaart had hij alvast op het randje gezet en dacht dat ziet ze wel. Nee dus.

Dit is dan de paaskaart van Els een heel mooi ei met kleine bloemetjes. Knap gemaakt. Hoe kippig kan een mens zijn.
Ondertussen was er weer een thema bedacht. Een mozaiek van 15 x 15 cm. Mijn eerste was een hoop gepriegel en dat werd dus niets. Toch maar weer geprobeerd en dit kwam eruit. Ik hoop dat de kaart een beetje aan de verwachting voldoet.

Een ander thema was maskers, oh wat is dat leuk. Ik heb een soort venetiaans masker gemaakt van met de kwast geverfde stof. Goudverf en blauw garen.


2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Dat heb je vlug gedaan! De inschrijfdatum is nog tot eind April. Mooi masker en de mozaik bloem ook. Ik ben nog aan het googlen ,voor mozaik. dacht aan iets van Gaudi. Ik maak me het mezelf weer te moeilijk denk ik?
Fijn dat je leuke paasei terecht is!

Ellen zei

O wat ben je snel Mia ,maar het resultaat mag er zijn .Ben inmiddels met de mozaiek begonnen.