Pagina's

Translate

maandag 11 mei 2009

In de ban van het Quilten

Expositie van mijn quilts in Gezondheidscentrum Oost in Almere-haven van 12 mei t/m 24 juni


Leuke kop boven de aankondiging in de krant van mijn expositie in het gezondheidscentrum in Almere-haven.


Vanmorgen druk bezig geweest met het ophangen van de quilts, nog een hele klus want de muren zijn er niet opberekend om met latten de quilts op te hangen. Dus overal schilderijen haakjes aangetimmerd en verder vast gezet aan de achterkant met plakband. Nu maar hopen dat ze een paar weken blijven hangen. Tijdens het ophangen leuke reacties van de clienten van het gezondheidscentrum, het personeel vond het weer eens wat anders dan schilderijen van landschappen.
Er zijn verschillende wachtruimtes dus ophangplekken genoeg.
Cats heb ik ook maar opgehangen, ik heb wel niks met die beesten maar onze kinderen wel, en ik neem aan dat heel veel andere mensen die beestjes ook wel aardig vinden.


Een beetje aan de zijkant heb ik een paar Little Quilts of Love gehangen met tekst en uitleg daarbij.
En natuurlijk mogen de dagboekquilts niet ontbreken.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Lijkt me heel leuk Mia! Wil je nog eens doorgeven tot hoe lang de tentoonstelling loopt? En de openingstijden.Ik kan het nergens ontdekken.Misschien heb ik nog een mogelijkheid om te komen kijken?

Wil zei

Ziet er goed uit Mia!

Desiree zei

TROTS op mijn juf!!!