Pagina's

Translate

vrijdag 17 april 2009

vrijdag movie star dag

Het is weer vrijdag dus deze keer maar op de fiets naar het Buurthuis in de Filmwijk. Klein probleempje onderweg, de brug naast het Almeerse kasteel is gesloopt, jeetje mopper ik tegen een bruggensloper/bouwer, kan ik helemaal terug fietsen, nou zegt een mannetje vergoeilijkend hij komt wel weer terug hoor wijffie. Ja ja dacht ik, maar voorlopig kan ik omkeren en via via langs de achter kant van het kasteel alsnog naar de bee gaan.

Onderweg bedacht ik me dat er nog wel een quiltje bij mijn strubbelingen pastte. Dit heeft niks met de brug te maken maar alles met de omwegen die ik moest nemen. Dit was onze groeps inzending voor de miniatuurtentoonstelling in Tiel.

En wat een verrassing was dit, Christien (links) was met Greet (rechts) meegekomen, ze was al geruime tijd afwezig door ziekte maar gelukkig was ze er weer. Net als Maria die een paar maanden in zuid europa heeft rondgetourd. Gezellig al die verhalen weer te horen. Grote afwezige was Annie, raadsel waar hangt zij uit, niemand van onze filmsterren die het wist, want hoe komen we nu aan koffie en thee. Toch maar naar residentie Annie gebeld, blijkt ze hartstikke ziek te zijn, buikgriep zei haar echtgenoot. Van ons natuurlijk beterschap en we hebben meer gekletst dan gequilt. Oh ja er kwamen toch nog wat simpele adviezen over en weer. Dus helemaal niks?

2 opmerkingen:

Desiree zei

... en het quiltje heet nu "omwegen"?? juf Mia, wat een omweg al teweeg kan brengen!! liefs, Dees

Hannie de Beer zei

Een trubbeldagje, maar toch een leuk quiltje!