Pagina's

Translate

vrijdag 9 januari 2009

Movie Stars

Vanmorgen een volle locatie, veel geklets en vaak door de herrie van die 10 kletskoppen de helft niet te verstaan. De groepsquilt voor de mini tentoonstelling is op doorquilten na klaar. Het quiltpatroon was natuurlijk weer een kippenhok discussie, gelukkig was de uiteindelijke keuze niet zo lastig en Jane kan aan de slag. Vorige keer heb ik het gemist maar we hebben er weer een lid bij, Agaath. Beetje dom dat ik dat niet in mijn grijze massa had opgeslagen. Het was een beetje erg koud in het buurthuis, ze waren vergeten dat wij kwamen dus de verwarming stond nog niet aan, ach die lieve beheerder bood wel honderd keer zijn excuses daarvoor aan. Ondertussen zit Maria te vertellen dat zij weer voor twee maanden naar het zuiden van Spanje gaat, oh wat zou ik daar dan ook graag willen zijn, lekker warm in een voorjaarszonnetje.
En dan zijn we als groep ook weer begonnen met een grotere quilt voor het Gildetentoonstelling die later dit jaar gehouden wordt. En ja........ natuurlijk weer discussie, nu over de grote van de blokken. Het zal best wel weer goed komen, Annie houd tenminste de touwtjes stevig in haar handen.

Zo en nu een druk weekendje voor de boeg, morgen vilten bij De Schapekop, zondag naar de groep A-Texere waar we onze opdracht Vinex gaan bekijken/bespreken. Waar loop je tegen aan enzovoorts, opbouwende kritiek aan elkaar geven. En dan maandag met Mieke en Wil een lutrador workshopje met zijn drieen bij mij thuis. Om de zoveel weken zoeken wij dan een techniek uit om eens te kijken of dit wat voor ons is of niet.


The Movie Star Bee, was full with talking women, everybody was talking en talking like a chickenren. We have discused the quilt for the mini exhibition and make a plan for the big exhebition later this year. For both we are making a groupquilt, and many woman gives many opions, so the henhouse was very very ....
This weekend I have many plans, saterday I went with my friend Mieke to a workshop felting, Sunday I have a meeting with the members of the art-quiltgroup A-Texere and Monday I have a little workshop at my home with Mieke and Wil about working with lutrador.

1 opmerking:

Anoniem zei

Een actieve groep zijn jullie! Leuk om zo samen bezig te zijn. Ik was ook bij een BEE in mijn vorige dorp. daar werden eigenlijk geen activiteiten georganiseerd. En zeker niets op Art-quilt gebied. Heel jammer.Een combinatie is wel fijn.Ik ben benieuwd naar jullie groepsquilt,straks op de tentoonstelling! Tot morgen in Groot-Ammers!