Pagina's

Translate

donderdag 4 januari 2024

tropisch kadeautje

Van een lieverd kreeg ik deze stapel stoffen, ze zijn afkomstig van een Surinaams familie feestje van een aantal jaren geleden en bleven maar bij haar in de kast liggen. 
Och lieverd zei ik, en jij dan. Moet je het niet bewaren er zitten toch herinneringen aan. 

Nee zei ze, ik doe er niks mee en jij kan er wat mee.


Na uren puzzelen met een knoopsgaten dingetje, 
Zijn het prachtige lappen die schreeuwden om een strijkbeurtje, en dat vindt ik heerlijk om te doen puf stoom hier en een pufje stoom daar. En ik ben een heel blij mens.

Wat ik er mee ga doen, er borrelt wel iets!

 

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Zeker zijn het prachtige stoffen! Je boft zeg! Een idee komt vanzelf wel….

Jozet Berkhout zei

Woest leuke lappen! Dat je er vrolijk van wordt snap ik meteen!