Pagina's

Translate

zaterdag 7 januari 2023

mijn Klimt

 

Afgelopen week waren wij van Art-Almere weer bij elkaar, leuke start van '23. Het onderwerp was het werk van Gustav Klimt. Wat wisten wij van hem en zijn werk? 

Een ging naar het van Gogh museum, een ander was de bibliotheek in gedoken en kwam met een heleboel dikke boeken, en ik? Nou ik keek via het internet in het van Gogh naar een video die zij gemaakt hebben over Gustav Klimt.


Wat ik over hem gevonden hebt waren een heleboel afbeeldingen van bv de Kus, of een andere muze die hij vaak gebruikte. zijn werk in de art nouveaux periode boeit mij wel, maar al dat goud hoeft van mij niet zo. Wel heb ik geprobeerd om iets in zijn stijl te maken. Nee bladgoud heb ik niet maar wel mijn inktense potloden waar je met water een soort aquarel van kunt maken. 

Nou ik heb dus te veel water gebruikt. 

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een leuk onderwerp over een geweldig schilder ook een van mijn favorieten!
Je hebt er een erg leuk eigen werk van gemaakt!

miekequilt zei

Leuk gedaan, Mia. Het was een leuke bijeenkomst.

Bianca zei

Ik vind het juist mooi dat je veel water hebt gebruikt.
Je hebt mooie accenten hierdoor gekregen. Heel mooi gedaan!