Pagina's

Translate

zaterdag 15 mei 2021

nagellak

Tijdens een van mijn nachtelijke rondleidingen door Blogland, kwam ik bij Leny zij deed wat met resten nagellak. De restjes natuurlijk. 
Goh wat grappig zo maak je zelf je kleuren en het is zo simpel, dat kan ik ook doen. Nou dit niet want het stinkt enorm naar nagellak en die geur hangt er na 2 dagen nog in mijn "hok".
Toch leuk om weer eens uit te proberen dus dochterlief gebeld die heeft een enorme hoeveelheid van die flesjes dus kon ze gelijk een kleine opruiming houden.



Men neme een hoeveelheid flesjes nagellak een wateroplosbaar vlies en kliederen maar.


En wat je ook doet, het lijkt wel wat te worden.


En dit is dan mijn nagellaktulp.



 

4 opmerkingen:

Bianca zei

Wow, dit is leuk en mooi!!!
Wat een goed idee!

miekequilt zei

Nou ja, wat een mooi resultaat, Mia. Leuk werkje om te doen en goed resultaat.

Hannie de Beer zei

Ik zag het al bij leny, je hebt er echt iets moois van gemaakt,

damisaloanfunds zei

Heeft u een dringende lening nodig voor een bedrijf of om rekeningen te betalen tegen 2% rente? Wij bieden persoonlijke lening, onroerendgoedlening, zakelijke lening en

anderen aan potentiële individuen, bedrijven, samenwerkende instanties en organisaties. Ongeacht uw credits-score variërend van $ 15000

dollars tot $ 200.000.000,00 looptijd van 1 tot 10 jaar Het kan tot 12 uur duren na het aanvragen van een lening om contact op te nemen Elke

geïnteresseerde persoon moet contact met ons opnemen met de onderstaande informatie. E-mail ons: damisaloanfunds@gmail.com Vertel: of whatsApp +2349019010998

Naam:__________ Achternaam:_________ Leeftijd:__________ Geslacht:__________ Adres:____________ Land:_________ BURGERLIJKE STATUS:__________

BEROEP:__________ MAANDINKOMEN:__________ Mobiel nummer:__________ NODIG LENINGBEDRAG:__________ Leningbedrag

Nodig:__________ Duur van de lening:__________ Doel van de lening:__________ E-mail ons: damisaloanfunds@gmail.com Tell\WhatsApp: +2349019010998