Pagina's

Translate

woensdag 19 februari 2020

Onthoudboekje of papieren geheugen

Wie kent het niet, tuurlijk zijn er mensen met een olifanten geheugen, maar helaas dat heb ik niet. Vandaar dat ik een onthoudboekje heb gemaakt. Een beetje met de lijnen gespeeld en er een omslag van gemaakt, en dan binnen in alles wat ik handig vind om later nog eens door te bladeren.


Zo heb ik er een aantal Quiltdingen in zoals de workshops die ik gevolgd heb, ontwerpjes tekenen, maar ook van die zinnen die je blijven volgen zoals deze, 
Tussen buien door is het altijd droog.


Maar ook deze mind map, heel handig om voor jezelf te ontdekken waar je naar toe kan gaan met een ontwerp. bv. landschap en dan bedenken wat je erin tegen kom en vandaaruit weer verder zoeken. 
Dat vind ik leuk om te doen en je gaat anders kijken naar bv een stad of dorp. Zijn er flats of villa's en wie of wat gebeurt er in een straat. Legio mogelijkheden.

3 opmerkingen:

Marina Brito de Campos zei

Mooi! Ik dacht eerst dat je een agenda bedoelde, maar dit is veel leuker!

Hannie de Beer zei

Een bijzonder goed idee! Jaren geleden was ik er mee begonnen' maar, zoals het vaak gaat verwaterde het . Toch maar weer eens oppakken! Je hebt er een mooi boek van gemaakt!

els zei

O wat een leuk idee en bovendien nog verpakt in een hele mooie omslag.
Ga ik ook eens aan denken, beter dan al die losse briefjes!!!!!!!
Ook die mind map zou ik maar weer eens moeten oppakken.
Dankjewel voor je inspiratie.