Pagina's

Translate

zondag 17 november 2019

Keuze's maken

Van het voorjaar bedacht ik dat na het renoveren van ons poppenhuis (55+) het wel aardig zou zijn om onze houten eetkamerstoelen op te leuken met kussens. 
En dan de Hexagonnen in het midden waar dus de billen op passen.
Toen heb ik de bak met batiks erbij gepakt en er 5 gemaakt. Nou het was nix, wel leuke Hexagonnen maar daar bleef het bij. Nu heb ik die kussens uit elkaar gehaald en op mijn ontwerp! lap gespeld, maar dan blijft het kriebelen, zonde om ze daar maar te laten hangen, ik ben dus alle Hexen uit de ondergronden geknipt en dan wat ga ik er mee doen?
Ik ben aan het schuiven gegaan en wat nu, met zwarte tussenruimtes of aan elkaar. Ik ben er nog niet uit. Wel 






Ik denk dat ik voor de eerste optie ga, tenminste er moeten er nog een paar bij gemaakt worden.

5 opmerkingen:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Ik vind de 1e optie ook wel wat. Zo " gewoon " aan elkaar is al zo vaak gedaan. Varieren in tussenruimtes geeft vast meer spannends.

Bianca zei

Mia, ik vind de eerste optie ook het mooist! De bloemen komen mooier uit met een ondergrond.
Veel plezier met aan elkaar verbinden!

Hannie de Beer zei

Mij lijkt de eerste optie ook de beste! Succes Gaat nu zeker lukken!

els zei

Volgens mij lijkt het nu wel duidelijk want ik vind ook de eerste optie met de zwarte tussenstukken het spannendst. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Succes.
O ja. Heb trouwens gisteren op allerlei manieren geprobeerd om antwoord te geven op je vraag op mijn blog, maar het lukt niet. Hierbij dus maar: de afmeting is ongeveer 110 x 75.

miekequilt zei

Eerste optie!! Je hebt geen keus, Mia.