Pagina's

Translate

maandag 27 mei 2019

Bohemian op mijn manier

Stil zitten kan ik niet er moet altijd iets met mijn handen doen. Dus had ik bij A.C.tion een paar van die goedkope bolletjes gekocht om maar weer eens wat te gaan haken. Ik had al eerder een vierkantjes ding gemaakt en dacht met een variatie op dat blokje er maar eens iets anders van te maken.
Leek leuk, had terwijl ik graag naar leuke en spannende dingen op de TV kijk iets om met mijn handen te doen Dus terwijl Morse of Vera of een Ikvertrekje op de buis was had ik eigenlijk vrij snel al die bolletjes op gehaakt.


Maar het aan elkaar haken van die blokjes viel dat zo tegen dat ik dacht geen seconde meer aan besteden, maar ja dan liggen daar een hele berg van die dingen en toen ging het kriebelen wat kan ik er nog mee doen, Pannenlappen, stofdoeken?
Ben toen eerst maar eens een bruine rand gaan haken en terwijl ik daar mee bezig was dacht ik waarom niet elk blokje een eigen rij.

Zo ontstond mijn Bohemian ding. 


Elk vierkantje haar/zijn eigen rij.

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een leuke oplossing Mia.

Hannie de Beer zei

Een goed idee, om ze zo te verwerken!