Pagina's

Translate

zondag 29 oktober 2017

Handig

Sinds kort ben ik een bestuurslid van de Reuma Patiënten Vereniging in Almere. Afgelopen jaar was ik vooral bezig met een onderzoek van het LUMC in Leiden, en dan wordt je nog bewuster van je tien geboden. Eigenlijk ben ik na dat onderzoek steeds meer bewuster geworden wat er met je handen gebeurt en hoe kan je het voor jezelf gemakkelijker maken. Natuurlijk zijn er diverse therapeuten die op allerlei terrein het wel voor je uitgevonden hebben maar ik ben nu eenmaal een beetje eigenwijs.
En dan wordt je aangenaam verrast, loop ik even bij de Wibra binnen, doe ik niet altijd maar deze keer werd ik weer eens een beetje blij. Op een kopse kant hingen allerlei hulpmiddelen voor mensen met artrose of reuma handen. Het schaartje is prima en die ringen zijn handige rits hulpjes. En ze hadden nog een aantal dingen zoals die blikjeslipjestrekker en een potopendraaier maar ja die had ik al. En nu maar hopen dat de Wibra die handige dingen blijft verkopen. A - ze zijn een uitkomst en B - het kost bijna nix.



3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Dit is zeker heel interessant! Niet alleen voor reuma patiënten , maar ook ik heb veel moeite met die lipjes..

miekequilt zei

Ik las in de krant over je. Goed dat je dit doet, volgens mij zullen ze blij met je zijn. Die ritsdingen ga ik voor mijn vader kopen. Bedankt voor de tip.

Marina Brito de Campos zei

Ik denk dat ik er ook maar eens binnen loop. Op mijn winkelcentrum is geloof ik ook een Wibra. Ik ben er nog nooit geweest!