Pagina's

Translate

woensdag 31 mei 2017

Leuk Lees Voer van het Gilde

Gisteren viel het Gilde nieuws in de bus, wat is dat toch altijd leuk - lekker - inspirerend en uitdagend. Mooie artikelen over bijzondere quilters, en over de verschillende tentoonstellingen die of zijn geweest of er aan komen.

Bij het artikel over de Miniatuurquilts zag ik ook de foto van het internationale project Climate waar ik ook aan mee mocht doen. Ik kreeg uit Zwitserland het volgende opgestuurd waar ik wat mee mocht ontwerpen.  Samen met stofjes die ik in mijn kast had maakte ik Save the Forest.




Save the Forest is bedoeld als waarschuwing dat wij voor onze kinderen en kleinkinderen de natuur moeten beschermen voor de komende decennia.


Deze sterren had ik gemaakt voor het thema in Dalfsen van de Mini, gewoon wat vrij stikwerk, maar zo leuk om te doen. 

Geen opmerkingen: