Pagina's

Translate

vrijdag 10 maart 2017

Vrijdag Movie Star Dag

 Het was weer een paar weken geleden dat ik bij de Movie Stars was en het was weer gezellig druk met quilts en kletsen.


Jacqueline heeft haar bijzondere hexagon quilt bij zich ze heeft de rand afgewerkt met  hexjes aan de achter kant zodat er een mooie rand ontstond.

En dan had Marina een geweldige opruim tip. Net als iedereen die graag mooie stofjes of organza 's of tule's in een doos heeft liggen sprong bij haar die dingen er telkens uit als ze iets wilde pakken. En laat dat bij mij nu ook zo zijn, waarschijnlijk heeft iedereen dat wel. Nu heeft Marina laten zien hoe simpel het opbergen is. Je neemt een plastic zakje met een luchtdichte afsluiting zoals die van Ik.e.a.  je stopt het lapje erin duwt de overtollige lucht eruit en sluit het dan af. Helemaal geweldig dus ik vanmiddag onder het genot van een kop koffie mijn organza box eens opgeruimd.



Kost me wel een heleboel Ik.e.a. zakjes maar geweldig opgelost hoef ik nu niet meer te graaien in de box want ik zie het lapje wat ik wil hebben nu makkelijk en heb geen rommel meer omdat anders de hele box overhoop ging.



2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Gezellig en informatief zo'n Bee!
Hoe heb je dat gedaan met de organza , telkens één kleur in een zakje , en er een randje uit laten komen?
Ga ik ook doen!!! Dank je wel voor de tip!

miekequilt zei

Goed idee, Mia. Ik ga de zakjes gebruiken voor de kralen van Johnny. Hij vindt het heerlijk om ze op kleur te sorteren en dan kan hij ze mooi in zakjes doen.
Groeten aan de Movie Stars!