Pagina's

Translate

zaterdag 28 januari 2017

Wat een week

Zit ik lekker met een kop thee en bedenk wat heb ik nou afgelopen week gedaan of niet gedaan, maar dan ben je eigenlijk drukker dan je denkt, bv.
  • maandag oppasbaas voor julepul lieve labrador die samen met onze twee Berners het gezellig heeften je bezig houdt. En natuurlijk het huishouden vandaag badkamer en toilet grote beurt
  • dinsdag dag 14 van wondverzorging aan mijn been, en altijd lang wachten voordat je weer weg kunt, en gespeeld met de stofzuiger en stofdoek
  • woensdag zorgen voor de kleinzoons bij dochterlief thuis en helpen met huiswerk, tassen in orde maken voor sport en school dan weer lekker eten koken en zoals gewoonlijk het liefst Italiaans.
  • donderdagmorgen snel wat gedaan aan de kaart die ik maak voor een ander, en kleinzoon had lesuitval dus bammetje eten en weer helpen met huiswerk, tja ik wordt nog eens een talenwonder
  • vrijdag gezellig naar de Bee van de Movie Stars, altijd leuk en gaat gepaard met veel geklets over belangrijke maar ook onbelangrijke dingen. s'middag de week boodschappen bedenken wat ik wil eten en nee dat vind ik elke dag een ramp.
  • zaterdag heerlijke dag voor mijzelf, manlief aan het werk, de honden liggen plat, en ik ben aan het parfait verven gegaan, de Hundertwasser kaart verder afgemaakt en nu lekker aan de thee
  • zondag nix nix nix nou ja een beetje wandelen met de honden en een handwerkje.

De Lollipops van Hundertwasser, hij maakte ook gebouwen in die kleuren en stijl.

En dan die lekkere toetjes van A kreeg ze van Marina want ik had ze niet gekocht, zin het toch mini Appelcore mallen maar ook om te verven lijkt me leuk. Of ik die hele kleintjes maak?????


En vanmorgen lekker gespeeld met de potten lappen en verf, Parfait verven had ik nog nooit gedaan en die twee potten die ik kreeg vond ik eigenlijk wel een proberen waard, volgens mij wordt alles paars, ook goed als het maar verschillende tonen worden.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

een drukke week! maar gelukkig had je nog tijd om met je eigen hobby bezig te zijn! Een erg leuke kaart, en gezellig afwachten hoe de parfaitlapjes worden, en een super idee van de bakjes!

Hannie de Beer zei

Wil je mij nog even laten weten hoe je het hebt gedaan? Ik deed betaaltijd met één kleur en telkens wat sodawater erbij en een volgend lapje. Maar dit is echt mooi!