Pagina's

Translate

dinsdag 17 mei 2016

Tentoonstelling van Biezenmortel in Driebergen

In Driebergen was er een driedaagse tentoonstelling van de Biezenmortel gr. 3. Verschillende deelnemers aan de Biezenmortel Masterclass ken ik van dichtbij door Quilten Speciaal, maar ook van naam en ik was o.a. door het boek van Henk Lijding over Art Quilten nieuwsgierig naar hun uitwerkingen van een thema.
De tentoonstelling was niet groot maar wel boeiend om te zien hoe er verschillend wordt gedacht over het thema vensters. Letterlijke ogen, maar ook kijken door ramen etc. Er waren een paar stukken bij die mij best wel jaloers maakte door de bewerking van stof. Ik heb geen foto's maar als er weer een Tentoonstelling van de Biezenmortels bij je in de buurt komt is het een aanrader.
 
 

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Inderdaad waren het mooie werken! Zeker waard om te bekijken. Ik zag ze in Maastricht.