Pagina's

Translate

vrijdag 12 februari 2016

Movie Stars en ik en de Mini van het Gilde

Wij hebben niet stil gezeten, elk jaar doen wij als Bee mee met een groepsquilt aan de Mini Tentoonstelling van het Quilters Gilde. Het thema deze keer is Architectuur. En waar vind je zoveel verschillende gebouwen? Natuurlijk in Almere. Via foto's heb ik leuke gebouwen gevonden en die omgezet in applicatieblokken. Met een klein borduurwerkje erin.
De Movie Stars hebben heel goed hun best gedaan, nieuwe technieken hebben ze geleerd en wat is dat toch leuk als het ook nog lukt.
 
 
Maar even uitleggen linksboven in is het logo van Jeugdland waar kinderen kunnen bouwen.
Daarnaast een Markant gebouw wat w.s. wel een naam heeft maar die heb ik niet gevonden.
Dan de circustenten van het winkelgebied Doe Mere, en een geborduurde Logo tekst.
Onze vlag met bootje in het wit en de twee woontorens aan de haven in A-haven.
Onderin de Rode Donders, geweldige woontorens die je ziet vanaf de A6.

 
Een quilt moet een naam hebben en een label.
 
En dan wat ik helemaal zelf gemaakt hebt.
 
Deze quilt is van mijzelf, ik vond een mini fotootje met een schuine huisjes.

 
Ik heb alleen de contouren gestikt en de achtergrond helemaal in het wit gehouden.

 
Tja de Stones, had ik gemaakt voor Birmingham maar was iets te rood of te wild. De Stones bestonden in 2015 60 jaar, is een Engelse Band. Maar goed in ieder geval heeft dit dingetje Birmingham niet gehaald, wel een plekje op mijn wc deur.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Leuke groeps quilt! Vooral jou eigen impressie van de scheve huisjes vind ik heel geslaagd! Tot ziens in Hilversum.