Pagina's

Translate

woensdag 25 maart 2015

Vandaag:Twee televisiesterren en Recepten Book Pages

Een tijdje geleden waren er televisie opnames voor Zapp op NPO 3, Jasper en Lorien hebben daarin meegedaan en vanmiddag om 18.00 uur was de eerste uitzending. Wat zijn wij dan trots op die twee. Het programma heet Beste Vrienden Quiz en beste vrienden zijn ze al vanaf groep 1. Morgenavond zitten ze allebei in de tweede ronde. Bij die opname waren Jan en ik er ook bij in de studio als supporters. 
 
Wij weten hoe het afloopt maar dat mogen wij niet zeggen.
 
En dan deze RBP van Leontien helemaal uit Spanje. Geweldig leuk en vooral heel vrolijk. Ze schreef dat zij het gezicht "gejat" heeft van een poster uit Malaga, de kleuren van de vis zijn de Spaanse kleuren.
 Het recept lijkt me heerlijk wij zijn namelijk visliefhebbers dus ga ik die maar eens samen maken met Jasper mijn kleine chef-kok.

 
 
 
En dan deze heb ik gemaakt voor Rieky ook een lid van de Fibermail groep. Bij iets Italiaans hoorde voor mijn gevoel land en vlag. Ik hoop dan ook maar dat zij het A leuk vind en B lekker.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Geweldig! Echt iets om trots op te zijn, ik ga morgen kijken hoe het verder gaat.
En erg leuk je quiltje. Ook dat wat je kreeg is heel grappig. Wat is dit toch een leuke ruil!