Pagina's

Translate

woensdag 22 mei 2013

bloemen

 
Ik heb mij zelf maar eens in de bloemen gestort. De stof is met Turquoise geverfd met hier en daar een spettertje rood. Ik heb met koperverf lijnen getrokken nadat ik eerst de lap in plooien had gestreken, wilde nu eens niet iets rechts dus vanuit een hoek.
 
 
 
Met een potlood een tekening gemaakt van poppys en met de machine gestikt, later de bloemen met paintsticks bewerkt.
 
 
 
De maat is 27 x 45 cm
 
detail
 
 
 
En echt vervelend! is dat de Binka van Hilly nog even geparkeerd staat in de achtertuin, staat wel erg vrolijk met dit vervelende donkere weer.
 

3 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een mooi quiltje Mia.
En als nou de zon eens zou schijnen, Dan kon je lekker in je tuin zitten genieten.

Hannie de Beer zei

Een leuk en apart werkje! De Blinka geeft in elk geval een kleurige uitstraling, ondanks het minder mooie weer!

Quilt Quebbel zei

Mooi quiltje.
En die zon! Is dat een rond ding in de lucht en geeft ook nog warmte?
Ik denk dat ik er een quilt van ga maken!?
Lieve groet, Maria.