Pagina's

Translate

woensdag 25 juli 2012

Er zijn van die dagen...


Er zijn van die dagen dat je eigenlijk helemaal niks doet, gewoon helemaal niks, oh ja de boodschappen, gut we moeten wel blijven eten. 
Nou die doen we maar s'morgens heeeel vroeg.

Maar ik klaag niet, want met die heerlijke zon doet mijn lijf wat ik wil en niet anders om. Zo ben ik iets flexibeler en pijntjes verdwijnen echt als pijn voor de zon.

Maar waar ik wel een probleem mee heb is met blogger, ze zijn daar allerlei dingen aan het veranderen, zoals blogger.com veranderen in blogger.nl, wat betekend dat ik de blogs met .com met heel veel omwegen kan bekijken en die met .nl gewoon direct.
Ik ben al aan het proberen om van blogger een antwoord te krijgen maar helaas lukt dat niet. Dus ik lees jullie wel, maar niet via een directe weg. Ook is ineens mijn hotmail verwijderd en zit ik op gmail voor blogger. Ik bedoel maar hoe moeilijk kan je het een mens maken.

Maar helemaal niks doen is niet mijn ding, dus naaimachine naar buiten onder de parasol en honderd keer naar binnen lopen om te strijken op vlisofix en dan weer naar buiten om een en ander vast te stikken.
Tja die Uitdaging, ach die is zo goed als klaar dus volgende week 1-8-12 is de vogel te zien op het blog van De-Uitdaging en natuurlijk hier bij mijn eigen blog.nl!

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Ja, soms maken ze er een potje van bij Blogger! Maar gelukkig lukt het nog om hier een reactie te schrijven. Gewoon bezig blijven hé! Lukt hier prima met de airco . Die hitte is niets voor mij!
Ik ben benieuwd naar je vogels!

Marina. zei

Hallo Mia,

Ik heb ook last van Blogger. Ik kan mijn volgers niet meer zien, iets met een configuratie, waar ik niets aan kan veranderen. Heeft ook te maken met de .com en .nl toestand. Maar het weer is heerlijk.
Groet, Marina.

Frederika zei

Vervelend dat blogger het je zo moeilijk maakt. Grappig dat je je niet laat weerhouden om toch achter de naaimachine te kruipen. Heerlijk. Fijne zonnige dagen toegewenst

miekequilt zei

En dan vandaag zo' n somber begin van de dag. Kunnen " ze" geen tussenweg regelen? Beetje zon, beetje wind.
Heb ( nog) geen Blogger probleem.

Anoniem zei

het was te warm om iets te doen....
ook ik heb een bloggerprobleem met mijn volgers, die kunnen zich niet meer aanmelden....