Pagina's

Translate

maandag 16 april 2012

caravanklusje


Sinds kort hebben wij een vaste plek op een camping, heerlijk en lekker dichtbij. Na een klein half uurtje kunnen we al aan de koffie, en wat doe je dan? Nou dan heb je een handklusje. Ik was dus druk bezig met het vogelhuisje en Jasper vond het wel leuk, mag ik die? Vind je dit leuk dan, ja die vind ik leuk maar dan moet je ook die andere van de bijen erbij maken.
Oh, krijg ik een opdracht van je, vroeg ik aan hem. Ja, je bent toch de kleedjesmaker zegt hij en gaat verder; ik wil die hebben want die kleur vind ik leuk en ook die bijen vind ik leuk.

Nou was het de bedoeling om het vogelhuisgedeelte voor een raam van de voortent te hangen, maar nu hangt de bleu natur bij Jasper op zijn kamer, helemaal geweldig op een appelgroene muur.

6 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Prachtig! Wat leuk om dit voor je kleinzoon te kunnen doen!

Ineke zei

Chic hoor, werken in opdracht!

Frederika zei

Wat geweldig, dat je een opdracht van je zoon kreeg. Hij heeft groot gelijk, past perfect op een jongenskamer.
Groetjes Frederika

Frederika zei

Eh ik bedoel natuurlijk kleinzoon, typte iets te snel

Nienke zei

Heerlijk, mooie kleedjes maken in opdracht op een mooi plekje!

Anoniem zei

Kleedjesmaker, wat een leuk woord.