Pagina's

Translate

zondag 18 december 2011

zoveel in drie dagen

Het is weer een druk en bewogen weekend geweest, vrijdag begon het al met de kerstbee, behalve maria die ergens richting spanje rijdt, marina die ziek is en trudy die een andere afspraak had.
Natuurlijk was het weer bere gezellig en een royale uitwisseling van kaarten en lekkers.
s'avonds afscheid genomen van een jonge vrouw die ongeneeslijk ziek was.


Zaterdag begon in iedergeval heel goed, er lag een Amicorum op de mat. Gemaakt door Jolanda en die ziet er schitterend uit, heel mooi bewerkt met ander materiaal en de kleur is heel warm. Ook de tekst op de achterkant is gelukkig gekozen.

En verder heb ik de hele dag lekker gewerkt aan mijn kerst stichery ding.


Ook heb ik mijn Album Amicorum eens onder handen genomen, ik wilde graag recht opstaande hebben en dat krijg ik gelukkig dan ook, maar om nu aan elke Amicorum lusjes te maken zag ik niet zo zitten. Dus mijn bak met showmappen erbij gepakt en die dingen onder de naaimachine op maat gemaakt. Moet zeggen werkt perfect.

Vandaag de voetbalwedstrijd van Jasper bijgewoond, het was de laatste en er werden prijzen uitgereikt aan de kinderen voor hun inzet, bij hun voetbalvereniging spelen de kleintjes de Champions Lequa. Hij speelde voor Manchester United. Jammer dat we een enorme hagelbuit op onze koppen kregen gevolgd door onweer. Maar verder hele blije kinderen en ik op weg naar een warm plekje.

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een weekend met veel mooie momenten,ook al deed de regen het een beetje teniet! Je albumpagina is om blij van te worden! Mooi...

Hannie de Beer zei

Vergeet ik nog te zeggen dat je sticheriequilt schitterend in de voordeur hangt!

Ineke zei

Mooie AA heb je gekregen en een slimme oplossing om ze zo op maat te maken.

Anoniem zei

En niet te vergeten, Menno die vrijdagavond zijn B diploma heeft gehaald!

Anoniem zei

X

Lob