Pagina's

Translate

woensdag 4 mei 2011

Tentoonstelling in Nunspeet

Marjon Hoftijzer docente voor de Op Weg Naar Art groep vroeg aan haar cursisten wie er een quilt wilde maken voor de Tentoonstelling van Amnesty International in de Vrije Academie in Nunspeet.
Nienke - Suze hebben een prachtige quilt ontworpen en ik heb mijn B.O.O.T. ingezonden die al eerder bij een TT voor A.I. in Den Haag heeft gehangen.



Eigenlijk wilde ik een nieuw ontwerp maken maar gezien de ontwikkelingen in de wereldchaos dacht ik dat B.O.O.T. nog steeds actueel is.

7 opmerkingen:

Nienke zei

Jammer dat het nog steeds actueel is, maar goed om je uitwerking ervan te zien!

Hannie de Beer zei

Het is inderdaad erg, dat het thema nog actueel is! Maar een goed idee om je quiltje in te sturen. Het is prachtig!
Jammer dat de tt maar enkele dagen is. Voor mij dan niet te doen om te komen kijken.
Ook de quilts van Nienke en suze zijn de moeite waard!

christina zei

Ik kan niet lezen wanneer het is watn wellicht kunnen we het combineren met veldhoven?

Anoniem zei

Leuk dat jouw quiltje mag hangen.
Marjo

Wijmpje.blogspot.com zei

Ja het zijn alledrie betekenis volle werkstukken.
En mooi om te zien.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Mia kun je de info over deze tentoonstelling doorgeven. De kaart in je tekst is niet te vergroten om te kunnen lezen.

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

BOOT blijft prachtig werk. Prachtig kunstwerk.