Pagina's

Translate

vrijdag 25 februari 2011

Roest en Movie Stars

Voor de yahoo groep De-Uitdaging is het volgende thema roest, nu had ik mijn verzameling roest al laten zien, maar nog niet welk voorwerp ik zou gebruiken. Natuurlijk de lantaarn, er zit zo'n mooi opengewerkt motief in en dat wilde ik graag op stof terug zien.

Het stonk behoorlijk naar de citroen en azijn in de kamer.

Gisteravond heb ik de lap eraf gehaald want het werd wel heel erg donker van kleur.

Het mocht natuurlijk niet te donker worden anders gaat mijn ontwerp verloren.

De lap is geweldig mooi geworden, eigenlijk zou je het zo aan de muur moeten hangen.


En het was weer vrijdag moviestar dag. Ik had eigenlijk verwacht dat er niet veel zouden komen maar het bleek dat de hele club + vriendin op de koffie kwam. Heel gezellig en leuk. Zelf had ik mijn twee kleinzoons meegenomen naar de "kleedjesclub". Tineke een vriendin van Mieke was er ook met haar TOPS, geweldig mooi van maak en kleur.
Ik was vooral benieuwd naar haar harten logcabin, een tijd geleden had ik haar blokken gezien maar nog niet de eindversie.
Menno en Jasper hadden het druk met tekenen.

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Prachtig de roestlap. Dit wordt een topper!

En de "Lone Star" quilts mogen er ook zijn! Maar de hartenquilt steelt de show!

Suus zei

Een erg mooie lap geworden. Ben benieuwd wat het uiteindelijke ontwerp word.

marjolijn zei

Wat een geweldige lap heb je gemaakt. Ik durf haast niet meer verder!
Dat was ook een hele leuke bijeenkomst vandaag. Mooie resultaten hoor.
gr. Marjolijn

Ellen zei

Wat een prachtige lappen !!!

Dees zei

wat een prachtige roestlap Mia! Ben benieuwd wat voor moois je daar van gaat maken.