Pagina's

Translate

vrijdag 1 oktober 2010

Maatjesproject

De fibermailgroep had een project bedacht. Het maatjesproject. De opdracht was, maak een top van 25x25 cm en stuur die naar je toegewezen maatje. Dat maatje maakt dan ook een zelfde top en die stuurt die dan door naar jou.
Zo had ik mijn top bedacht, alle stoffen zijn Bomull van Ikea en zelf geverfd. Daarna een batikstempel op de roze met discharge en het figuur bewerkt ook weer met discharge met een stempel die Hannie heeft gemaakt.
En dan komt de verrassing, gisteren lag de dikke envelop in de bus, en wat een leuk resultaat.
Olga zag er trekvogels in en heeft die verwerkt in de vliegende ganzen op de hoeken. Geweldig leuk resultaat. Nu hangen de trekvogels op mijn prikbord eens kijken wat ik er verder aan kan toevoegen.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

De mooie verwerking van Olga had ik al gezien op de site,maar toch nog even een reactie! Ik dacht nl dat het vrouwfiguurtje was? Dom dom,maar deze trekvogel spreekt me goed aan! De verwerking is heel toepasselijk: Vliegende gansjes!
Nu moet jij het nog afmaken,Mia. Niet zo gemakkelijk!