Pagina's

Translate

donderdag 2 september 2010

Leuke post

Toen ik gisteren laat in de middag thuis kwam lag er een leuke stapel post op de mat.
Dus enveloppen open maken en cellofaantjes verwijderen, dan komt er dit uit. Geweldig leuke blaadjes.
Toen ik het omdraaide kwam deze waterlelie tevoorschijn.

En toen vouwen, nog eens vouwen en ja hoor het lukte mij nu wel om dit doosje dicht te krijgen.
Geweldig leuk gemaakt door Evelyn.
Zelf had ik deze ook geprobeerd maar na verschillende pogingen had ik het opgegeven.
Ook de kaart met het thema Moeder en Kind lag erbij op de mat, deze is gemaakt door Jeanette de Vries, ik heb begrepen dat zij deze gemaakt heeft naar een schilderij wat bij haar aan de muur hangt.
En ook het Gilde nieuws lag erbij, met een leuk cadeautje. Met een kop koffie erbij door zitten bladeren en zag dat er heel terecht een leuk artikel van Astrid Streng in stond.
Astrid heb ik leren kennen bij de opleiding van Quilten Speciaal wat door het Gilde georganiseerd werd.




1 opmerking:

christina zei

dat was dus een quilterige post. Heerlijk is dat. Ik vind de achterkant van de bloem ook prachtig. En wat leuk om moeder en kind bij meerdere mensen te zien.